Öncelikle merhaba,
- Kısaca kendimden bahsetmek isterim. Büyük bir E-ticaret firmasında çalışıyorum 3,5 senedir. Günümün çok çok çok büyük bir kısmı bilgisayar başında geçiyor. Sabahtan akşama iş için akşamdan geceye Zahiridünya için çalışıyorum. Devamlı düşünür devamlı tasarlarım. Plan proje filan asla bitmez. Bazen uçar giderim devasa projelerde. Tabi hangisi hayata geçiyor? Elbette mantığa en uygunu. Devamlı yazarım. Makale yazarım kod yazarım tasarım yaparım. Anlayacağınız devamı bir şey yaparım. Zahiridünya ile yatar Zahiridünya diye kalkarım. Varım yoğum zahiri olmuş neredeyse.
Saf bir tema alıp onu ne hale sokarım. Benimde en büyük eğlencem bu. Kodlar. Günlerce hiç sıkılmadan usanmadan kod yazar kod tasarlar düzenlerim. He birde çok alışveriş yapan biriyim. Ama onu da internetten hallediyorum. Yurt dışı alışveriş her zaman favorimdir. 3-5 demeden ne beğenirsem alırım.
- İşin aslına bakarsak hep faydalı olmak için yazıyorum başka bir amacım yok. Bu işi para kazanmak uğruna yapanlardan değilim. Olmam da zaten. Blog benim için bir hayat biçimi neredeyse. Web sitesi ise en büyük uğraşım. O yüzden ben yazmaya devam edecem sizde okumaya. Bu böyle gelip böyle gidecek. Hadi hayırlısı
merhaba ben ali ekspreesten alışveriş yaptım aldığım ürünlerden birinde daha ürün kargoya verilmeden bitmiş yazıyor ödeme benden alındı
Merhaba, http://www.zahiridunya.net üzerinden sorunuzu cevapladım, mail adresiniz üzerinden devam edebiliriz
fatih bey adres konusunda yardımcı olacaktınızda ulaşın demiştiniz bire bir halledelim
vıpdukkandan alısverıs yaptım ve ıade param kaldı ama haber bıle vermeden kapatmıslar sıteyı ne yapacagımı bılmıyorum ulasacak no bıle yok …
siz neyın acıklamsını yapyrsnz ayıptr sorması bankalrn buknda yetklrı yktur anltblyrmym cekımı sız yaptgınz ıcın sızın gerı acmanz lazm lımıtı ben bankayla falan ugrasamm anlymsnz benm urunlerımı 2 gunıcınde gonderecksıznz okadr ben baska bsey demyrm ıtrz ıstmyrm bukdrı yetr bence sız laga luga yapacgnz urun teslmtlrını yapın
Merhaba, yanlış bir anlaşılma olsun istemem. Bizim Zahiridunya.net olarak Vipdükkan ile hiçbir şekilde bir bağlantımız yoktur ve bu vakte kadar da olmamıştır. Bizim amacımız, elimizden geldiğince insanları bilgilendirip detsek olmak yardım edebilmektir. Zahiridunya.net bağımsız bir kuruluştur.
ben vipdükkan demedm nerdn cıkardnz acaba demmkı ılglnyrmssnz bukadr bılşgye hakımsenız bunada bı cozum bulmak mecburıyetındesınz fatıh bey okadr ınsan magdur kaldı ve bı allhın kulu cıkıp blgı vermyo sızn karsınzda enayı yok anltablyrmyum acaba sız kımı kandryrsnz sız mı bagımsz bır kurukussnz benmı yanlıs bılyrm hakknz da
Merhaba tekrardan Burcu Hanım; Zahiridunya.net benim tarafımdan kurulmuş olan ve başlıca amacı insanlara özgün içerikler sunarak çeşitli konularda bilgilendirmek, bu konular hakkında insanların sorularını cevaplayıp sorunları hakkında kendilerine bilgimiz dahilinde yardımcı olmaktır. Vipdükkan ile ilgili konuda da insanlar mağduriyetini dile getirmiş ve bizde bu sektörde hizmet veren farklı bir alışveriş sitesinde çalıştığımız için bilgi ve tecrübelerimizi kendileri ile paylaşmaya onların mağduriyetine az da olsa çözüm yolunda katkıda bulunma çabasındayız. Bu kapsamda herhangi bir kişi ya da kuruluş ile işbirliği içerisinde olmadığımızı, tamamiyle kendi isteğimiz doğrultusunda bu projede görev aldığımızı bilmenizi isterim. Zahiridunya.net’in kurucusu olaraktan yanlış oanlaşılmalara sebebiyet vermemeye olabildiğince özen göstermekteyiz.
tama ohalde fatıh bey ınsanlara yardımcımı olmak ıstıyorsunuz ozamn bılgnz vardır onlara nasıl ulasacagmz hakkında dıımıı ?
Arkadaşlar bende aliexpress’ten alışveriş yapmak üzereyim.10 farklı ürün attım sepete.Benim öğrenmek istediğim konu alacağım ürünler toplamda 100 dolar gibi tutuyor.Fakat bunları 20 dolar bir satıcı 30 bir satıcı olarak mı görüyor site ve kredi kartımdan toplam 100 dolar değilde her satıcı için ayrı ayrı mı ücret kesicekler.Elimde 5 dolarlık indirim kuponum var sepet toplamı 100 dolar olmasına rağmen “Bu çek 50 dolar üzeri alışverişlerde geçerlidir”diye uyarı veriyor.yardımlarınızı bekliyorum.
Merhaba, zaman kaybetmeden banka ile dilekçe ya da müşteri hizmetleri aracılığı ile şikayette bulunun. Banka en kısa sürede işleminizi çözecektir. E-ticarette bankalar bu hususlara çok dikkat ettiği için genelde 1 hafta içerisinde işlemi çözüyorlar…
Fatih MERTCAN bey, dilekçe demişsiniz, dilekçeyi nereye göndermeliyim ? müşteri hizmetlerini aradım, karsı taraf ödemeyi almış olduğu için bu konuda bişey yapamayız dediler, ve durumda bişey yapılamaz sanırım dimi ?
siz de sahtekarsınz ….
Teşekkür ederiz
slm lütfen yardımcı olun kızıma bebek kıyafeti siparişi verdim
2013/07/29 14:35 (GMT-7): (OTB) Gönderi musteriden alinmistir müşteriden öğe al şöyle bi yazı var ama benim siparişlerim 17 ün olmasına rağmen hala gelmedi ne demek istemişler lütfen yardımıznızı bekliyorum
Merhaba, ürün müşteriden alındı bilgisi paylaşıldıysa bu güzel haber. Ürün elinize ulaşacaktır bir aksilik yaşanmaz ise.