Öncelikle merhaba,
- Kısaca kendimden bahsetmek isterim. Büyük bir E-ticaret firmasında çalışıyorum 3,5 senedir. Günümün çok çok çok büyük bir kısmı bilgisayar başında geçiyor. Sabahtan akşama iş için akşamdan geceye Zahiridünya için çalışıyorum. Devamlı düşünür devamlı tasarlarım. Plan proje filan asla bitmez. Bazen uçar giderim devasa projelerde. Tabi hangisi hayata geçiyor? Elbette mantığa en uygunu. Devamlı yazarım. Makale yazarım kod yazarım tasarım yaparım. Anlayacağınız devamı bir şey yaparım. Zahiridünya ile yatar Zahiridünya diye kalkarım. Varım yoğum zahiri olmuş neredeyse.
Saf bir tema alıp onu ne hale sokarım. Benimde en büyük eğlencem bu. Kodlar. Günlerce hiç sıkılmadan usanmadan kod yazar kod tasarlar düzenlerim. He birde çok alışveriş yapan biriyim. Ama onu da internetten hallediyorum. Yurt dışı alışveriş her zaman favorimdir. 3-5 demeden ne beğenirsem alırım.
- İşin aslına bakarsak hep faydalı olmak için yazıyorum başka bir amacım yok. Bu işi para kazanmak uğruna yapanlardan değilim. Olmam da zaten. Blog benim için bir hayat biçimi neredeyse. Web sitesi ise en büyük uğraşım. O yüzden ben yazmaya devam edecem sizde okumaya. Bu böyle gelip böyle gidecek. Hadi hayırlısı
bankadan iptali için dilekçe yazdım ve faxla ptt dökümanını da gönderdim ürünün bana gelmediğine dair ama hala beklemedeyim
ne yapmam gerek bu aşamada paramı alabilmem için?
Sipariş tarihiniz nedir acaba?
21,01,2013 te siparş verldi
Sipariş bölümünde geri sayım işlemi bitti mi acaba?
evet biteli 1aydan fazla oluyor.
şikayet oluşturduğumdan beri frozen order diye gözukuyor
Satıcı herhangi bir bilgilendirme yazısı göndermedi mi acaba?
sadece oyaladı ve en son size tekrar gönderim dedi bende paramın iadesini istedim. eğer bunu yaparsa güveneceğimi ancak öyle tekrar alışveriş yapabileceğimi söyledim.
iptal et diye kaç kez mesaj yazdım ama nafile!!!
merhabalar Fatıh Bey e posta adresımden bana ulasabılırmısınız e tıcaret ıle ılgılı sorum olucaktı
Merhaba, adresinize mail gönderdim
Merhaba, belli kriterlere dikkat ederek güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
merhabalar Fatıh Bey e posta adresımden bana ulasabılırmısınız?Birkaç sorum olacak size ama…
Size özel olarak sormak istediklerim var mail adresimden bana ulaşabilir misiniz
Mail gönderildi
Merhabalar fatih bey e posta gönderebilirmisiniz bir sorum olacaktı.
Merhaba, mail gönderildi
Bana attığı mesajı size buradan göndersem daha mantıklı olur sanırım:
Notice
The largest order is 3 pieces for each customer
please do not make too much
New store crazy promotion
New store, crazy sales promotion only three days, the price will change after three days, and only ship to the 1000 customers.
about ship method: usually we only ship by china post air mail, bcs it almost can arrive all of the countries, free shipping, usually we will ship the goods in 3-4 days, you will get the goods in 10-30 days.
about the color: we have the colors like the pics, leave the color here what you need.
about the size: usually we have all the size, you can leave message here, we will check it, you don’t need worry about it, pls don’t ask us many times, bcs we must be very busy in the three days, sometimes we can’t reply everyone, you can order the goods direct, we will check the size, and reply you when we are free.
about the guarantee: yes , you have ali system guarantee, your money is safe , the important is you can application for drawback if you don’t get the goods, and the system will return your money in some days, so, don’t worry about your money , it is very very safe for you. just order it.
crazy wholesale discount + free shipping only three days,1000 customers.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? 3’ten fazla mesela 4 ürün almış olsam, kafasına göre 1 tanesini iptal mi eder? Nasıl bi yol izler sizce?
Diğer sayfa da da belirttiğim gibi satıcı dilerse siparişiniz için iptal talebinde bulunabilir. Kampanya olduğu için herkesin faydalanması adına böyle bir girişimde bulunabilir.