Öncelikle merhaba,
- Kısaca kendimden bahsetmek isterim. Büyük bir E-ticaret firmasında çalışıyorum 3,5 senedir. Günümün çok çok çok büyük bir kısmı bilgisayar başında geçiyor. Sabahtan akşama iş için akşamdan geceye Zahiridünya için çalışıyorum. Devamlı düşünür devamlı tasarlarım. Plan proje filan asla bitmez. Bazen uçar giderim devasa projelerde. Tabi hangisi hayata geçiyor? Elbette mantığa en uygunu. Devamlı yazarım. Makale yazarım kod yazarım tasarım yaparım. Anlayacağınız devamı bir şey yaparım. Zahiridünya ile yatar Zahiridünya diye kalkarım. Varım yoğum zahiri olmuş neredeyse.
Saf bir tema alıp onu ne hale sokarım. Benimde en büyük eğlencem bu. Kodlar. Günlerce hiç sıkılmadan usanmadan kod yazar kod tasarlar düzenlerim. He birde çok alışveriş yapan biriyim. Ama onu da internetten hallediyorum. Yurt dışı alışveriş her zaman favorimdir. 3-5 demeden ne beğenirsem alırım.
- İşin aslına bakarsak hep faydalı olmak için yazıyorum başka bir amacım yok. Bu işi para kazanmak uğruna yapanlardan değilim. Olmam da zaten. Blog benim için bir hayat biçimi neredeyse. Web sitesi ise en büyük uğraşım. O yüzden ben yazmaya devam edecem sizde okumaya. Bu böyle gelip böyle gidecek. Hadi hayırlısı
Your post was very insightful. I shared it with my family and they enjoyed it too. I have a blog as well that writes about vin number decoder. Do you know what it is?
Fatih kardes aliexpress de ürün gümrüge takıldı nasıl iade işlemi başlatabilirim
Maalesef gümrüğe takılan bir ürünün iadesi mümkün olmayacaktır. Çünkü iade talep ettiğin zaman kargo takip numarasından durumunu sorguladıklarında gümrükte olduğunu göreceklerdir. Ama yinede 60 günün dolmasını bekleyip ürün elime ulaşmadı diyerek iadesini talep edip şansını deneyebilirsin.
s.a fatih kardeşim. ben aliexpress üzerinden 24.01.2013′te bir ürün aldım ama hala elime ulaşmadı. open dispute açtım şu ana frozen order diye gözüküyor ve hiç bir işlme yapamıyorum. satıcıyla irtibata da geçtim gelecek diyor ama ürün bugün mersinde merve çiçek adında birine tslim edilmiş yani yanlış bilgi vermiş yine. zaten 60 günde ürün elime geçmezse geri ödeme garantisi veriyorlar. bunu nasıl talep edeceğim. yardım edebilirseniz çok sevinirim..?
telefondan ulaşmak istersen onu da yazabilirim. yardımını bekliyorum
Kargo süresi normal şartlarda ortalama 1 ay olsa da 3 ayda elime geçen kargolar da oldu. Eğer satıcı ürünü gönderdiğini belirtip kargo takip numarasını seninle paylaşıyorsa bu iyi birşeydir ve %95 ürün eline ulaşacaktır. Kargo takip numaran varsa benimle paylaşabilirsen detaylı yardımcı olmaya çalışırım.
fatih kardeşim kargo numarasına baktım mersin de teslim edilmiş başka kişi adına gönderilen kargo numarasını vermiş. ve bu 2. verdiği numara. birinci tamamen yanlıştı, ikinci de başkasına gönderilen numaraymış! elbette verebilirim rb030205303cn
ben elimi yıkadım kargodan gelmeyeceğinden eminim artık! bankaya dilekçe de yazdım iptali için ama ses çıkmadı! napabilirim?
tel de görüşme imkanımız var mı daha iyi açıklayabilirim
yardımcı olmanıza çok sevindim ALlah razı olsun
rb030205303cn bu takip numarası size ait olmayan takip numarası mı? Çünkü 21.03 de teslim edilmiş olarak gözüküyor
evet bana ait olmayan takip numarası vermiş. iş biraz zencefilli oldu o yüzden telde size ayrıntılı anlatsam bana yol gösterseniz de böyle satıcılara paramız boş yere gitmese çok mutlu olacağım…? çağrı atın lütfen arayayım, ben numaramı vereym siz vermeyn sıkıntı olmasın sizin için 0546 570 1111
yardımlarınızı bekliyorum Allah razı olsun şimdiden…
Öncelikle gecikme için kusura bakmayın.Sipariş elime ulaşmadı seçeneğini kullandınız mı acaba?
lütfen yardımınızı bekliyorum…
rica ederm siz kusuruma bakmayın verdiğim rahatsızlıktan dolayı
evet dispute açtım şu an frozen order gözüküyor hiçbir işlem de yapamıyorum!!!
ne yapmam gerek?
Frozen order sıkıntılı bir durum. Ne zamandan beri frozen order bilgisi var
ne gibi bir sıkıntıssı var?
yaklaşık 1ay belki de fazla. open dispute açtığımızdan beri öyle…
ne yapmam gerek şu aşamada?
İptal talebi oluşturduğunuz zaman sistem sipariş durumunu otomatik olarak iptale çekmiş olabilir. Banka hesabınızda herhangi bir giriş işlemi var mı acaca?
ne gibi bir sıkıntıssı var?
yaklaşık 1ay belki de fazla. open dispute açtığımızdan beri öyle…
ne yapmam gerek şu aşamada?
İptal talebi oluşturduğunuz zaman sistem sipariş durumunu otomatik olarak iptale çekmiş olabilir. Banka hesabınızda herhangi bir giriş işlemi var mı acaca?